środa, 11 kwietnia 2012

Feliz cumpleanos Thiago!!!

Dziś szybko, bo czasu nie mam.. i tak się dziwię, że znalazłam choć chwilkę.. ale weszłam, gdyż nie mogłam opuścić złożenia życzeń naszemu kochanemu solenizantowi.. Thiago !!


Więc dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności w związku z Julią i nie tylko. hehe.. oczywiście w Barcy również. No właśnie i już nwm co wymyślać.. Więc bd życzyć tego co wszystkim.. no bo to przecież najważniejsze. ;p Dużo sukcesów zdobytych z Barcą i reprezentacją.. w końcu niedługo EURO. Abyś został z nami, cules na długie lata i by cię żadna kontuzja nie złapała !!!
PS. a to zdj tak strasznie mi się podoba, że nie mogłam się opanować i musiałam je dodać. ;p i jbc to on tam talerz miał z naleśnikiem na którym namalował serce polewą czekoladową dla swojej dziewczyny, która umieściła zdj na twitterze!! ;**


100 LAT THIAGOO !! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz