sobota, 18 lutego 2012

;)) / ;((

jeeeejciu.. ferie już od tygodnia, a ja jakoś czasu nie miałam, żeby wejść i cokolwiek tu napisać...
Mam takie zaległości, że postaram się to ująć w skrucie ....

Odbyły się trzy mecze Barcy ...
1. Barca vs Valencia - rewanżowy mecz o wejście do fianłu Copa del Rey .. i co Barca wygrała po golach Fabregasa i Xaviego .. ;***


2. Barca vs Osasuna Pampeluna - no i tu już jest problem ... To był mecz ligowy i znów Barca przegrała 3 : 2 . Teraz tracą do lidera 10 pkt .... kurde no!!!
W tym meczu do siatki trafił Alexis i Tello  ;*



3. Barca - Bayer Leverkusen - to natomiast był pierwszy mecz 1/8 finału Ligi Mistrzów no i tu Barca wygrała 3 : 1 ...
Bramki zdobyli Alexis (2x) i w końcu Messi, który ostatnio miał mały kryzys, ale napewno już się skończył...



no i jutro ciężki dzień, bo Barca zmierzy się z Valencią w ligowym spotkaniu... kurcze tylko, żeby to wygrali bo jak nie no to 13 pkt w dupe...

pfff.. no i już po.. ale mi się nie chciałoo, wgl ostatnio to ja mam mały kryzys. Nic mi się nie chce, nic mi się nie klei i dlatego wychodzą takie wypociny ...

no to do jutra ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz