poniedziałek, 19 grudnia 2011

3 in 1

3 w 1.. o czym mowa ?
oczywiście o czym innym jak nie o Barcy .. < 3

1. Dzisiaj są urodzinki mojego drugiego słoneczkaa...
Alexis Wszystkiego najlepszego... dużo szczęścia, zdobywania sukcesów razem z Barcą, abyś nie miał już żadnej kontuzji, wysokiej frekfencji strzelonych bramek, abyś na długie lata pozostał w Barcy oraz spełnienia marzeń, a zwłaszcza tego największego...... abyś mnie kiedyś zobaczył !!!!!!!!!!!  jejeje...  haha. xd

ach ten jego boskoszczery, zajebisty uśmiech.. < 3 !

___________

2. Dziś w godz popołudniowych miała sie odbyć operacja mojego pierwszego słoneczka.. Davida ;*
Żadnych informacji na razie nie ma więc chyba operacja jeszcze trwa ....
W takim razie nie pozostało mi nic innego jak życzyć mu dużo, bardzo dużo sił !!!

Wybrałam specjalnie z uśmiechem.. aby taki juz na zawsze pozostał, pamiętając, że w trudnych chwilach ma na kogo liczyć i że wszyscy go wspieramy !!!

_______________

3. No i przyszedł czas na tą trzecią wiadomość.. 
Moje złotka dziś wracają do domku.. tzn. do Barcelony.
w sumie to już wrócili, bo ok.godz 18:00 wylądowali na lotnisku El Prat w Barcelonie ... < 3

To na razie jedyne zdj jakie mam z ich powrotu (mam nadzieję, że będzie ich więcej).
Jest Pep i Carlos, jest impreza ... hehe no i dwóch innych. (PS. Sandro i... tamtego z prawej nie znam) xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz