czwartek, 12 stycznia 2012

3. dzień...

 Urodziny mamy :
- zjedz sobie na wyjątkową okazje.
- NIE!

Asia odmówiła czekolady z orzechami, jeeeezu. :- D to już 3 dzień bez słodyczy. Mraaah, jeszcze tylko ok. 6 miesięcy, suuuper, nie ma co xD
OluOluOlu, jeżeli uraczysz mnie odwiedzinami za ten..miesiąc (?) , z resztą nieważne - nie będziesz męczyła mnie chipsami, żelkami czy czymkolwiek innym tego pochodzenia ;d NIE JEM. Noce z paluszkami i słonecznikiem? Mam nadzieję, że dam radę :D No i oczywiście puszkowe napoje energetyzujące FOR WOMEN, mraaau <3 :- D


 Pani, którą od jakiegoś czasu po prostu uwielbiam < 3 :

2 komentarze:

  1. Czy to zaproszenie? Ojacie jacie <3 Przyjmuję ! :D:D Ej! Nie mam zamiaru Cię męczyć i faszerować słodyczami bo jakbyś zapomniała sama ich nie mogę jeść :-D Ograniczam się do biszkoptów, paluszków, no okey ŻELKÓW ♥ and tymbarków ^ ^ Także spokojnie, przy mnie nie przytyjesz bejb ! :- *** <3

    KOCHAM jej oczy <3 Ale mocniej KOCHAM CIEBIE ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjeżdża Ola - Tymbarkowy szał nabiera sensu :- DDD
    Nie możesz jeść czekolady, o ile się orientuje, chipsy jej nie zawierają XD No chyba, że o czymś nie wiem, nie wnikam ;d
    Biszkopty, paluszki <3

    I LOVE YOU MORE babe <3

    OdpowiedzUsuń