poniedziałek, 9 stycznia 2012

ZERO :C

Nie wiem jak przeżyje moje własne postanowienie, ale cóż...postaramy się :- D
Mianowicie? Od jutra słodyczą mówimy papa aż do wakacji. Super, nie? Tak to jest kiedy opieprza się przez cały czas, a później waga ugina się pod ciężarem ciała. 

DośćDośćDość. 


Tak poza tym to ktokolwiek odebrał mi inwencje twórczą - ODDAJŻE MI JĄ ! 
Nie mam na nic ochoty, dobijcie mnie po prostu. 
O__________o 
Jaki nie ogar, ja pierdziele.


a tak  w ogóle to....PAMIĘTACIE?! XDDDDDD






Znałem kobietę o pięknym szkielecie. Łachman i kość, i garść włosów... idiota nazwał je swą słodką damą...

4 komentarze:

  1. Moja mała, kochana Asia <3
    Słodyczom NIE ? ja właśnie zjadłam tabliczkę czekolady. ;|

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiaaaaaa !!!! hahaha nie mogę z tego zdj.. boże czy ktoś mi powie co ja tam robiłam ?? o_0
    ja słodyczy nie jadłam przez miesiąc i było ciężko, a ty do końca wakacji ??? o lol.. POWODZENIA :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, jakie słitaśne bachory :-D
    Dasz radę <3 Ja mam gorzej, nie mogę jeść czekolady. NIGDY - uczulenie xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. NIE WIERZYSZ WE MNIE?! :C
    No wiesz, zawiodłam się XD
    Uda mi sięę < 33

    OdpowiedzUsuń