piątek, 13 stycznia 2012

For you ♥

A teraz ja mam coś dla cb ... nwm może już masz to zdj, być może nie...

KLIKAMY NA ZDJ !!!

Asiu.. wiedz, że ty też jesteś dla mnie jedną z najważniejszych i najbliższych mi osób.. < 3
Możesz na mnie liczyć w każdej sytuacji.. możesz mi się spokojnie wygadać... (jeśli ktoś mnie prosi o dyskrecję, nikomu nigdy nie mówię).. ;*
 Ja ci również dziękuję za to, że tak świetnie się z Tobą idzie powygłupiać... ach te nasze odpały, na przerwach i nie tylko. Bo kiedy my jesteśmy razem i obie mamy downa to potrafimy być niebezpieczne dla otoczenia... xd
lecz kiedy mam ochotę czy potrzebę porozmawiać to zawsze mnie wysłuchasz.. ;*
DZIĘKUJĘ !!!

2 komentarze:

  1. Jedno z moich ulubionych zdjęć, także trafiłaś <3
    Nie mam wiele do powiedzenia, więc tak skromnie, Kocham Cię ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe to się cieszę... Fajne ma te oczka i boskie minki robi.
    Ja cb teeeż ;*

    OdpowiedzUsuń